Hemma från Öland, (även där står det på svenska)

Jaha då var man hemma igen.
Har haft en toppen vecka på Öland.
Solat massor och t.o.m badat har jag gjort!

Blev inte alls mycket bilder från trippen men några 2 eller 3 kommer upp på bloggen iaf :)
Har köpt mig ett par nya trosor, frugan också, och sen två t-shirtar/linne!

En tröja som jag hittade här i Stockholm men som bara fanns i tjejstorlekar, som jag inte vill ha.
Men så hittade jag den på Öland, yeey! :)
Superglad blev jag.
Och den andra tröjan, som inte är min stil, tyckte jag så mycket om att jag helt enkelt köpte den.
Den är t.o.m. använd idag haha.

Har övningskört massa med Jakob på Öland, suuper!

Var hemma i fredags runt 12 på natten.
Vi åkte "tillsammans" med Malin och c/o,
åkte samtidigt.
Vi hann stanna och tanka och fixa.
Sen blev det till att ta sig ett dopp,
inte jag då, jag satt och vaktade Elton :)
Tråkmåns hihi.

Men hade inte velat bada där fyfan det var massa sjögräs tydligen.
Alla 4 kom simmande i snabbast fart och skrek usch.
Så jag hade väl tuppat av där i :)

På vägen hem därifrån när vi var i Henriksdal ca 23.30 så plockade vi upp Zandra och Christopher.
Åkte hem till oss, vi fixade och donade (socialt va :)
Men sen sov vi, dom sov såklart över här.
Och när det blev lördag, gick vi upp.
Jag sist som vanligt.

Gjorde oss redo för ett besök på Saltarö,
åt frukost och sen drog vi.
Först blev det fika på där ute,
åkte sen och badade.
Eller ja, Elin och Christopher badade!
Jag och Zandra tittade på våra käraste bara ;)

Tillbaka till dom andra, där väntade grillen.
Så blev till att spela lite kubb medan grillen laddade.
3 matcher av 3 vann jag och frugan, great!
Länge sen man spelade kubb men kul var det..

När grillen var klar och maten redo för att ätas,
så ja, vi satte oss och åt.
Sjukt jäkla gott var det :)

Mätta och belåtna tog vi oss hem till hit och jag fick köra, yeeey!
Grym är jag också.. tycker jag :)

Kortleken kom fram, för en gångs skull haha.
ÖL blev det och så sjukt bra sällskap.
Diggar'e.

Idag var min älskling arg på mig när jag vaknade...
jag gick nämligen upp kl 16 idag.
Helt sjukt!
Var ju något år sen jag sov så länge..
Menmen.
Nu är hon glad på mig iaf :)
Vi åkte ut till Saltarö och gjorde ingenting.
Fikade och hade det mys!

Men nu är det dags att sova.
Imorgon blire att ringa och ringa.
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0