Från start, igen..

Nu ska jag försöka fortsätta blogga, igen.
Sista inlägget är från mars.
Bra jobbat!

Iaf,
update.
Har varit i Spanien 17 dagar, kom hem den 1a juni, har jag för mig att det var
Ψ
Var där med älsklingen, mamma, Amanda och Camilla!
Yeey.
Sol och bad, strand och pool, glass, kortspel, ÖL och toppen sällskap.
Var på marknader, haha så great.
Jag diggar'e.
Strandpromenad :)

jag älskar dig


Bästa mamma!


Back to work, 2a juni (?) I guess.
Leo fick vi ta till Veterinären när vi kom hem, stackars bebis..
Han hade gjort sig jätte illa i klorna, så han fick rycka 3 klor!
Aj aj aj..
Så här är snyggingen med någon snygg röd form av bandage
(den ena tog han av sig, så vi gjorde eget)
Har inte hänt så mycket efter det.
Jobb jobb jobb.
Letat ännu mer jobb till sommaren+ efter sommaren.
NÅGON SOM BEHÖVER PERSONAL v. 27 och v.29?
Bara att säga till.
Idag 16 juni, har jag kompledigt.
Fick reda på att jag hade 9 timmar kvar som jag skulle ta ut innan jag slutar, vilket är 30 juni.
Så tog mig en ledig dag :)
Härligt härligt.
Igår fick jag filmen jag beställde förut, fick från CDON att det fanns filmer för 9 kr styck :)
Så fick äntligen se Forrest Gump, den ploppa ner i brevlådan igår.
Skulle kunna se den idag igen.
GRYMT bra!
Sevärd.
Läste ut 14 år till salu när vi var i Spanien, bästa jag läst!
Eller en av de tre bästa.
Samma sak där, skulle kunna läsa den nu igen.
Den måste ni läsa, ni som inte gjort det.
Nästa vecka och veckan efter det blire massor med skoj på och med jobbet!
Skansen och utflykter, något varje dag.
Ska bli såå kul.
Kul att hitta på något :)
Kommer sakna lill killen jag jobbar med, så sjukt mycket.
Det är inte lätt när man fastnar, men men.. har haft det toppen iaf.
Värdefulla månader.
Nu har jag nog inget mer att skriva om.
Plus att jag verkligen inte kan sitta här mer, seg propp är jag! :)
(erkänner, lite)
Hej o hå!

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Ser ut som ni hade trevlig ...men stackars kissen ... film från 9 kr måste jag kolla upp ..puss kram

2010-06-16 @ 10:52:46
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0