Lördag, ÖL och toppen sällskap!

Igår blev det en myskväll med en film, glass och riktigt hemmakväll väder.
Blev inget sällskap av Tilda, men hoppas hoppas att hon och Jennifer kommer idag istället.
Får se!

Men om inte annat så kommer Zandra och Christopher på middag och sen blire ÖL och för Zandras del,
såklart vin! haha såede.

Just nu har jag musiken på hög nivå och kaffe. toppen!
Men risken finns att man sitter för länge,
måste ju göra liiite nytta också :)
När man får finbesök också, haha.
Ha en toppen kväll gott folk.

Dagarna närmar sig,
min lill killes sista dag..
jobbigt är det måste jag säga.

Har fått mig tre nya favoriter, dunkar i högtalarna på högsta volym.
B.o.b - Airplanes
Ne-Yo - Beautiful monster
Lovestoned - Rising girl

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Ha så kul ikväll och lyssna på Nomy- cocaine underbar låt puss och kramar

2010-06-19 @ 13:58:01
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0