Helg igen, helt plötsligt!

Tiden bara rullar iväg..


Nyss var det måndag, och dags för ny vecka..
Så dags att tänka tillbaka och komma på vad som hänt denna vecka haha.
Fasen då..
I tisdags var jag på Autism-utbildning, var väl bra.
Men, hade kunnat vara mycket bättre..
Blev inte som jag förväntat mig bara.
Idag var vi och hälsade på min/våran käraste gamla granne.
Och bjudna på middag! :)
trevligt trevligt.
Nu är det heeeelg.
Skönt att vara ledig, yeeey.
Imorgon är det lördag, då blire Räk- och tacos båten, Vindhem eller hur det stavas.
Vi åkte den förut också några stycken.
Grymt trevligt.
Men imorgon blir det jag, Elin, Smulan, Elsie, mamma och Ann-Marie.
Förhoppningsvis glömde jag ingen ;)
Jag ska äta feett med tacos (y)
Och på söndag kommer Linda E. hit på besök för att klippa lite hår!
Skoj skoj.
Klockan är 22.13 just nu, och jag är helt sluuut!
Aaaah.. men så blir det.
Som sagt 78 ggr, är ju en upptagen kvinna nu för tiden hihi.

Lite kommentarsvar,
Malin: ja tack själv för en trevlig dag. hoppas allt är bra med både dig och lill knodden.
Såklart han kommer bli snygg i bodyn! Hoppas den passa osv :)
Det med byrån, du kan ju glömma att du får våran iaf hihi :Þ
Men tack för det, (att det blev fint). Kram
Anonym: skriv gärna ditt namn, så kan du få svar ska du se :)
Annika: jaa känns jätte bra med och på jobbet! as härligt.
Ja tack så mycket! ja jag tycker också att det blev snyggt :) hoppas du har det bra.
Puss och kraam!

Kommentarer
Postat av: Malin

Alltså ni kan få min blåa byrå istället, väldigt retro e den ;)



Boken, snälla pappa nej, var så där kan jag tala om, har den. Historien e bra men han som skriver skriver inte så man riktigt kan leva sig in i den.. Men som sagt klart läsvärd om man gillar att läsa om sådant.



Bodyn kommer passa, han ska bara äta lite till s

2010-03-19 @ 22:58:00
Postat av: Mötley Annika

Jag har det ok Puss och kram

2010-03-21 @ 15:39:03
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0