Lördag

Åh vad skönt det var att sova ut idag :)
Nu är det dags att göra sig i ordning för kvällen också. hihi
yeey.
Men man är ju en padda som vanligt haha.

Igår fick jag övningsköra med frugan, på en lite större väg än till Coop haha ♥

Så kom vi hem och det hände ingenting alls här hemma, vi gick och la oss hyffsat tidigt ju.
Skön att vara utvilad idag.
Synd om Elin bara som började jobba kl. 7 imorse.
Hoppas hon håller sig vaken ikväll ;)

Runt 18 tiden ikväll kommer Elsie och Leffe och hämtar oss.
Så åker vi bil in till stan, skönt.
Båten går runt 19.00.
Så är man tillbaka i city igen runt 23.30 tror jag att det är.
Får se hur man kommer hem ikväll sen :)
Men ska bli jätte trevligt med det trevliga folket!
Ha en toppen kväll allihopa.

Malin: jag vill inte ha en blå byrå som är retro haha.
Du kan få behålla den för dig själv :)
Tråkigt det du skrev om boken, men hoppas på att jag gillar den iaf!
Haha ja snabba på att göra honom tjock nu då, så han inte blir undernärd och så han får på sig bodyn :Þ

Kommentarer
Postat av: Camilla

Såg nog hur du gasade på minsann :P

2010-03-23 @ 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0