Nervös för tandläkaren... glad för morgondagen

Sitter här i väntan på ett tandläkarbesök om en timme, aaahh..
nervös.

Menmen..
Gårdagen blev till att lata sig, skööönt!
Sen åkte vi till Brisak, handlade inslagspapper till alla våra paket,
både till Alex bebis och till Ebba och Julia :)
Efter det åkte vi till Smulan och Jakob för att umgås lite.
Åkte efter en stund, stannade för att handla lite uppe i Mölnvik.
Slog in Ebba och Julias paket, på bilen, utanför Ica Kvantum haha med stor jävla brun tejp..
Såklart kommer pappan till barnen haha, Petri, och ser frågande och road ut..
Men det blev fint iaf, och barnen struntar ju i tejpen :)
Gick även in i video affären där uppe, hittade 4 filmer för 100 kr.
Great, hoppas på att det är bra filmer vi köpte.
Två skräckisar hihi.
Får se när det blir av att man kollar på dom då, haha.
Inte så ofta man gör det här hemma ;)

Jag är väldigt glad för morgondagen, Linda kommer hit och klipper mitt jävla hår :)
Det är sååå fult nu.. så det blir great!
Oavsett hur det blir, så är skiten borta yeey.
Sen kanske vi åker till Alex, hoppas hoppas hoppas!

Hej och hå nu ska jag gå och göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0